hOLahOLa
Administrator
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kLikasz?
|
Wysłany: Śro 13:22, 15 Mar 2006 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
REGULAMIN
Użytkownicy nie muszą znać regulaminu, muszą go przestrzegać.
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
2. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą przenoszone do odpowiadających tematyce, do działu "Śmietnik", zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów, Moderatorów.
5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
6. Moderatorzy (za zgoda admina) i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
7. Zwalczane będą wszystkeigo rodzaju objawy chamstwa.
8.Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
9. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator, Moderatorzy lub inni użytkownicy.
10. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Jeżeli jest taka potrzeba proszę do przekleństw używać wygwiazdkowanych (***) pól (przekleństwa mają się w ogóle nie pokazywać, a jak już są to mają być tak cenzurowane jak mówiłem i mogą występować sporadycznie ).
11. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
12. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika o tej samej treści. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty mogą zostać objęte nadzorem.
13. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
14. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. '
15. Użytkownik powinien zatytułować temat, tak aby potencjalni zainteresowani nim, wiedzieli jaka treść może się w nim znajdować.
16. Zabrania się umieszczania adresu strony w nicku.
17. Osoba z jakąkolwiek liczbą ostrzeżeń nie może być moderatorem.
18. Wszelkie protesty, problemy nalezy zgłaszać do dowolnego administratora.
19. Zabronione jest reklamowanie strony na forum w nie przeznaczonym do tego miejscu (dział Reklama), tzn. nie mozna reklamowac strony w podpisie, chyba ze administrator wyrazi na to zgode. Zakaz dotyczy wstawiania linkow, banerow i innych typow reklamy.
20. Używanie pUsTeJ cZcIoNkI bEdZiE kArAnE
21. Nie wolno podawać adresów do nielegalnych plików, plików zawierających pornografię lub plików obrażających Gruvby'ego.
22. Administracja ma prawo czytać prywatne wiadomości w przypadku zgłoszenia spamu lub obraźliwych wiadomości.
BAN
1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
Administrator
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na [link widoczny dla zalogowanych] - forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum (www.mportalik.com - sprawy technicznie).
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny.
Moderatorzy
1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu.
3. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
5. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
6. Zabrania się administratorom i moderatorom dawania bezpodstawnie ostrzeżenia.
Ostrzeżenia
1. Ostrzeżenie otrzymuje sie za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu.
2. Jeżeli użytkownik otrzyma od innego użytkownika punkt "pomógł", to od wartości ostrzeżeń jest odejmowane 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|